Logo
Пам’ятник справжній жінці
«Мешканці» соціальної мережі Facebook, вірогідно, не змогли не помітити цікавий та досить ризикований експеримент української телезірки Маші Єфросініної http://www.facebook.com/wakeupsenses, метою якого було довести, що в будь якій ситуації можна зробити собі гарний настрій, побороти рутину та сірість. Під час експерименту Маша без остраху відкрила себе користувачам соціальної мережі. Як і всім нам їй доводиться рано вставати, пізно лягати, багато працювати, готувати, піклуватися про дитину, вигулювати собаку та при цьому залишатися справжньою жінкою. Маша кинула виклик буденності, і разом з нею боротися з рутиною вирішили тисячі небайдужих до себе жінок. Користувачі соціальної мережі активно обговорювали найрізноманітніші проблеми та життєві ситуації, ділилися одна з одною досвідом та спілкувалися з ведучою. За два тижні сторінка проекту в Facebook зібрала більше восьми тисяч прихильників.
17 березня під час «живої» зустрічі із ЗМІ та прихильниками, яка відбулася у київському торговому центрі Skymall, Маша підбивала підсумки свого експерименту. Особливу подяку вона висловила торговельній марці NESCAFÉ Golg, яка щиро підтримала Машу в її ініціативі та надихнула боротися із сірістю та буденністю, постачаючи «еліксир пробудження почуттів» - свою прекрасну каву. «Особливо приємно те, що наше співробітництво стало дуже коректним та приємним. Це була справжня дружня підтримка», - сказала Маша під час зустрічі.
Кульмінацією події стало відкриття «Пам’ятника справжній жінці». Коли із «скульптури» зняли покривало, виявилося, що це – лише порожній постамент, адже будь-яка жінка, що з позитивом та гумором підходить до вирішення проблем і ніколи не забуває про свою жіночність та внутрішню красу є справжньою жінкою. Отже зійти на постамент, слідом за Машею Єфросініною змогли всі гості події. Було зроблено понад двісті фотографій! Ці фото транслюватимуться на екрані Будинку профспілок на майдані Незалежності протягом наступних двох місяців. Усі присутні на святі мали змогу особисто поспілкуватися з ведучою, яка охоче відповідала на запитання.
Святкова й весняна атмосфера заходу стала справжнім джерелом приємних емоцій для його відвідувачів.

Довідка:
Nestlé – найбільший виробник продуктів харчування у світі, що працює на засадах раціонального харчування та здорового способу життя. Штат компанії налічує 280 тисяч працівників. Nestlé належать 449 заводів у 83 країнах. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2012 році 92,2 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé володіє акціями підприємств парфумерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.
Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна».
Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин, морозиво.
За подальшою інформацією прохання звертатися до
Геннадія Радченка,
Директора з корпоративних питань
Nestlé в Україні та Молдові
тел. (044) 490 8000, (044) 496 1031
 
https://www.femina.com.ua/page5/news2998.html
Перепечатка материалов сайта - только с активной ссылкой на www.femina.com.ua ©2002-2018 Разработка сайта Лаймнет